понедельник, 29 октября 2012 г.

ВАЖНЫЕ ЦИТАТЫ


Компетентнісна спрямованість
нових навчальних програм для початкової школи
Олександра Савченко,
академік НАПН України

Піднесення ролі дошкільної освіти, введення етапу переддошкільної підготовки, оновлення Базо­вого компоненту створили нову ситуацію реалізації принципу наступності між дошкільною і початковою освітою. Висловимо застереження, щоб за усіх пози­тивних змін дошкільний заклад не перетворювали у міні-школу. Не треба пришвидшувати процес ово­лодіння дітьми предметними знаннями, натомість слід наполегливо розвивати сенсорні вміння, дифе­ренціювання об'єктів за різними ознаками, тренувати організованість, саморегуляцію, довільність уваги і поведінки.

Повноцінна початкова школа має ґрунтуватися на такій дошкільній підготовні: добре розвиненій ігровій діяльності дітей; пріоритетному розв'язанні виховних завдань, коли навчання і розвиток здій­снюються в контексті виховного процесу; добре розвиненому усному мовленні та уяві, достатній для навчання саморегуляції поведінки; розвиненій руховій і просторовій координації. Особливе зна­чення мають тренованість у дошкільнят м'язів руки, добрий окомір, уміння слухати один одного.

Комментариев нет:

Отправить комментарий